Onnea Jouni, jo 20. vuotta Burkertilla!
Jouni Kaijanmäelle tuli juuri 20. vuotta täyteen Burkertin leivissä. Jututimme Jounia ja selvitimme, mitä kaikkea vuosiin on mahtunut.
Mikä on työnkuvasi Burkertilla?
Toimin tällä hetkellä Corporate Account -tiimissä ja olen vastuussa nimetyistä kansainvälisistä avainasiakkaista. Tehtäviini kuuluu muun muassa tukea ja koordinoida globaalia yhteistyötä, etsiä uusia yhteistyömahdollisuuksia ja varmistaa tiedonvaihto osapuolten välillä. Vastuullani on myös globaalit sopimukset, asiakasstrategiat ja yhteydenpito asiakkaan pääkonttorin väen kanssa. Työpäivääni kuuluu paljon palavereja asiakkaiden ja kollegoiden kanssa, joko etänä tai paikan päällä. Agendalla on myös projektien sekä aktiviteettien läpikäyntiä ja suunnittelua.
Kuinka työnkuvasi on muuttunut?
Aloitin urani Burkertilla myynti-insinöörinä sisämyynnissä. Tämän jälkeen siirryin aluemyyntipäälliköksi ja etenin siitä avainasiakaspäälliköksi, johon kuului myös vahvasti hygienia- ja micro segmenttien liiketoiminnan tukeminen. Tänä vuonna tuli kolme vuotta täyteen nykyisessä corporate account managerin roolissa.
Mikä on parasta työssäsi?
On hienoa olla töissä yrityksessä, joka on yksi edelläkävijöistä omalla alallaan. Vekkulit työkaverit pitävät päivän pirteänä ja tällä hetkellä kansainvälinen puoli sekä monipuoliset työtehtävät innostavat. Asiakkaat ja yhteistyö monella eri tasolla on edelleen työn parasta antia.
Mikä on ikimuistoisin ”Burkert hetkesi”?
Yksi ikimuistoisista hetkistä on, kun aloitin kenttämyynnissä ja oli ensimmäisen asiakaskäynnin aika. Jännityksensekaisista ennakkotunnelmista huolimatta kokemus oli hieno ja mieleenpainuva. Toki mukana olleiden kokeneempien kollegoiden tuki mahdollisti onnistuneen kokemuksen – asiakas olisi varmaan kysyttäessä ollut samaa mieltä.